Boyun, kürək və beliniz ağrıyırsa...
Tarix: 14.11.2014 | Saat: 00:24:00 | E-mail | Çapa göndər


Boyun və onurğa sistemini həddən çox yüklənmədən qorumaq üçün uzun müddət eyni vəziyyətdə masa arxasında oturmayın.
Tez-tez başınızı geriyə doğru hərəkət etdirin. Bunu gündə təqribən 5-6 dəfə təkrarlayın.
Başınızı divanın kənarına dayayaraq yatmayın. Boynunuzu ortopedik yastıqla dəstəkləyərək yatın.
Çiyninizi və kürəyinizi ağrılardan qorumaq üçün düz dayanmağa çalışın. Əgər oturaq işdə çalışırsınızsa, mütləq bel boşluğunu bel yastığı ilə dəstəkləyin. 2 saatdan bir oturduğunuz yerdən qalxıb, çiyin və kürək hərəkətləri edin.
Çiyinləriniz üzərində çox ağırlıq qaldırmayın. Hər gün kürək əzələlərini gücləndirən hərəkətlər edin. 2-3 fərqli hərəkəti 50-60 dəfə təkrarlayın.
Belinizin sağlamlığını qorumaq üçün masa arxasında uzun müddət oturmayın. 2 saatdan bir ara verərək, ayağa qalxın və əllərinizi belinizə yerləşdirərək belinizi mümkün qədər geriyə doğru hərəkət etdirin. Bu hərəkəti 5-6 dəfə təkrar edin.
Mütləq bel boşluğunu dəstəkləyən bel yastığından istifadə etməlisiniz. Masanın hündürlüyü döş qəfəsi ilə mədə arasında olmalıdır. İstifadə etdiyiniz kompyuter tam qarşınızda və göz səviyyəsində olmalıdır. Ağırlıq qaldırmaqdan (5-10 kq-dan çox) çəkinin.
Yarıəyilmiş vəziyyətdə qalmamağa çalışın və ya bu vəziyyətdə nə isə qaldırmayın. Dönərkən təkcə bədəninizlə yox, həm də ayaqlarınızdan istifadə edərək dönün.
Ağır bir şeyi yerdən qaldırmaq üçün ayaqlar açıq vəziyyətdə olmaq şərti ilə belinizi əymədən çömələrək və yükü bədəninizə yaxın tutaraq götürün, dizinizdən və qollarınızdan qüvvət alaraq qaldırın. Yerə qoyanda da çömələrək əyilin.
Yorucu işlərdən və idman hərəkətlərindən sonra ilıq duş və ya vannadan sonra düzgün olmayan vəziyyətdə yatmayın, çünki oyananda bel və boynunuz tutula bilər.
Uzun səyahətlər zamanı bel yastığından istifadə edin. 2 saatdan bir fasilə verməklə belinizi arxaya doğru 5-6 dəfə hərəkət etdirin, imkanınız varsa, bir az gəzin.
Əgər beliniz və ya bədəninizin müxtəlif hissələri tez-tez ağrıyırsa, həkimə müraciət edin.




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
24.08.2019
Acqalma xroniki xəstəlikləri sağaldır
24.08.2019
Ədviyyatların insan sağlamlığı üçün xeyri və ziyanları
24.08.2019
Ürək-damar sistemi xəstəliklərindən qoruyan möcüzəvi bitki
23.08.2019
Həddindən artıq məşqlər diş sağlamlığına mənfi təsir göstərir
23.08.2019
Çörək təhlükəli məhsuldur, yeməyin!

Şərh əlavə olunmayıb

    ,    
Namiq Əliyev
Namiq Əliyev
Namiq Əliyev
Anar MİRİYEV
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 10871

1 Bakıdan avtobusla Naxçıvana gedənlərə şad xəbər
2 “Məqsədimiz elm xadimləri və tələbələri bir araya toplayaraq “düşünən beyin” komandası qurmaqdır”
3 “Stokholmda Rəssamlıq qalereyası açmaq planım var”
4 Prezident Kitabxanasında İrəvan xanları nəslinin nümayəndəsi Əmir Əli Sərdari İrəvani ilə görüş olub
5 Los Anceles sinaqoqunda Azərbaycanın tolerantlığına dair təqdimat keçirilib


© Copyright 1999-2019 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Xətai rayonu, M.Mehdizadə-5, giriş 2
Tel/Fax.: (+99412) 489 08 53
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info