“Ataholding”ASC-nin Korporativ Kommunikasiya şöbəsinin rəisi Dilara Zamanova PR-la bağlı testlər təqdim edir:
Tarix: 02.02.2015 | Saat: 17:31:00 | E-mail | Çapa göndər


1.Şirkətin fəaliyyəti haqqında KİV-ə yazılı verilən məlumat forması hansıdır?

a. Reportaj b. Pres-reliz c. Məktub d. Müsahibə

2.Mətbuat üçün açıqlama vasitəsilə adətən nə yayımlanır?

a. Analitik materiallar b. Kommersiya məlumatları c. Yeniliklər d. Xəbərlər

3. Azərbaycan Respublikasında KİV haqqında qanun nə vaxt qüvvəyə minib?

a.7 dekabr 1999-cu il b. 27 dekabr 1998-ci il c. 26 noyabr 1968-ci il d. 30 iyul 1992-ci il

4. Mediakit nədir?

a. KİV üçün sənəd və materialların toplusu b. Pres relizlər c. Broşurlar d. Qəzetlər

5. Media kanalların seçilməsi birinci növbədə nədən asılıdır?

a. Reklam kampaniyasının büdcəsindən b. Reklam kampaniyasının məqsədindən
c. Potensuial müştərilərədən d. Məhsulun növündən

6. “Public Relation” nədir?

a. İctimaiyyətlə Əlaqələr
b. Əhali ilə əlaqə
c. KİV-lə əlaqə
d. Dövlət qurumları ilə əlaqə

7. İmic nədir?
a. Siyasətçi və yaxud tanınmış insanın ümumi obrazı
b. Şirkətin vizual obrazı
c. PR subyektin obrazının məqsədə yönümlü formalaşdırılması
d. PR subyektin məqsədli auditoriya tərıfindən yaradılmış obrazı.
8. Pres-reliz üçün əsas tələb nədir?
a. Başlığın olması
b. Ictimaiyyət üçün əhəmiyyətli faktın olması
c. analitikanın olması
d. məzmunun olması

9. Məqsədli auditoriya nədir?
a. Bir ümumi məqsədlə birləşən insan qrupu
b. Şirkətin bir insan qrupuna konkret məqsədinin olması
c. Eyni brendin məhsullarından istifadə edən insan qrupu
d. Müxtəlif araşdırmalar zamanı sual verilmiş insan qrupu


10. Bu anlayışlardan hansı artıqdır?
a. Pres-konferensiya
b. Pres-klub
c. Pres-papye
d. Pres-paket
11. PR kampaniya nədir?
a. Məqsədli audotoriya ilə aktiv iş
b. Şirkətin imicinin saxlanılması və yaxşılaşdırılması üçün kompleks tədbirlər
c. KİV –lərlə qarşılıqlı əlaqələrin saxlanılması
d. Biznesin inkişafı üçün bazar araşdırmasının aparılması

12. Xəbər relizi pres relizdən nə ilə fərqlənir?
a. Vaxtında olması, oxucuya təsir edə biləcək mövzuya aid faktların olması
b. Məlumatın piramida əsasında verilməsi
c. Başlıq məzmunu əks etdirməlidir
d. Əsas tarixlər qeyd olunmalıdır

13. Reklamın obyekti nədir?
a. İdeologiya
b. Məhsul, xidmət
c. Dünyagörüşü
d. metod

14. Məqsədli auditoriyanın dəvət olunduğu və mütəxəssislərin tədbir haqqında məlumat verdiyi tədbir hansıdır?
a. Biznes-konferensiya
b. Açıq qapı günü
c. Mətbuat konfransı
d. Biznes seminar

15. Mətbuat tədbirlərinə aid olmayan anlayış.
a. Seminarlar
b. Mətbuat konfransları
c. Brifinq
d. Müsahibə


Cavab: 1. (B) 2. (D) 3. (a). 4 a, 5 B, 6 A, 7 D, 8 B, 9 B, 10 C, 11 B, 12.A
13 B, 14 B, 15 D.


Ardı var.




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
13.11.2018
Özünüməşğulluq proqramı çərçivəsində 50-dən çox ailəyə mal-materiallar təqdim olunub
13.11.2018
“DOST” mərkəzlərinin yaradılması üçün əlavə vəsait ayrılıb
13.11.2018
13 noyabr - Beynəlxalq Gözdən Əlilliyi olan şəxslər Günüdür
13.11.2018
Bütün pensiyalar artırılacaq
12.11.2018
Daha 4 vərəsəyə sığorta ödənişi aldıqlarına dair sənədlər təqdim edilib

Şərh əlavə olunmayıb



    ,    
Namiq Əliyev
Tural Tağıyev
Namiq Əliyev
Namiq Əliyev
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 10462

1 İncəsənət dünyaya sülh gətirir
2 İsveçdə Skandinaviya Azərbaycanlılarının Koordinasiya Şurası yaradılıb
3 “Universitetlərdə rəhbər şəxslərin qapıları tələbələr üçün daim açıq olur”
4 Polşalı şagirdlər Azərbaycan nağıllarına illüsturasiyalar çəkiblər
5 “2019-cu ildə əmək haqları və pensiyalar artacaq”


© Copyright 1999-2013 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Sahib Zeynalov 15/31
Tel/Fax.: 441-39-97, Tel: 449-55-46
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info