Həyat tərzinizi necə dəyişdirə bilərsiniz?
Tarix: 28.01.2013 | Saat: 18:15:00 | E-mail | Çapa göndər



Hər gün 10 000 addım ilə kilolardan xilas olmaq mümkündür
Bu gün terapevtlərlə natorpatlar arasında mübarizə gedir. Dərmanlara qarşı inamsızlığın artdığı bir zamanda insanlar öz xəstəliklərinin müalicəsi üçün bir çox hallarda natropat-həkimlərə və dietoloqlara müraciət etməyə meyillənir. Onlar da əsasən qida rejimini dəyişməyi tövsiyə edirlər. Ümumiyyətlə, qida rejimini dəyişdirmək sonda insanın həyat tərzinin dəyişməsinə gəririb çıxarır. Türkiyənin Orta Doğu Texniki Universitetinin qida texnologiyası üzrə məzunu, məhşur dietoloq Özlem Sert Aydın bu haqda mediaya öz tövsiyələrini bildirib. Onun sözlərinə görə, ən başlıcası hərəkətsizlik, hazır yeməklərlə qidalanmağa meyil, ehtiyacımızdan daha çox kalori qəbulu kilo artımı ilə nəticələnir: “Kilo vermək istəyirsinizsə, əvvəl həyat tərzinizi dəyişdirməlisiniz. Qərar vermək, verdiyiniz qərarın arxasında dayanmaq və bunun üçün dietoloq dəstəyi almanız müvəffəqiyyətinizə təsir edəcək. Aranızda daha əvvəl dieta saxlayıb sonu müvəffəqiyyətsizliklə nəticələnən və ya geri alan bir çox adam olub. Nəticə, əlbəttə, əhəmiyyətlidir, amma bura necə gəldiyinizi müşahidə edin. Həyatınızda vərdiş halına gəlmiş bir neçə ünsürün fərqinə varıb, dəyişmək üçün səy göstərdiyinizdə kilo probleminizi həll edəcəksiniz”.
Ö.Sert.Aydın həyat tərzini dəyişmək üçün aşağıdakı tövsiyələri verib:
*Zaman hamımız üçün çox əhəmiyyətlidir, qaça-qaçda olan bir həyat yaşayırıq və çoxumuz nahar etmirik. Unutmayın, nahar etməyənlər daha çətin kilo verənlərdəndir.
*Fərqində olmadan zərərli yeməklər yeyirsinizsə və ya qida rejimini unudursunuzsa, bir qidalanma gündəliyi düzəldin. Hər gün yediyiniz yeməkləri miqdarıyla yazın. Bu tətbiq daha çox yemənizin qarşısını alacaq.
*Hərəkət baxımdan tənbəlləşən bir cəmiyyət halına gəldik. Bu vəziyyət həm kilo artımına, həm də xəstəliklərin yaranmasına səbəb olur. Hər gün 10 000 addım ilə kilolardan xilas olmaq mümkündür.
*Yemək yeyərkən daha çox gözümüzü və ruhumuzu doyururuq. Əslində yalnız bədənimizin ehtiyacını ödəsək, kilo problemi ilə qarşılaşmayacağıq. Boşqablarınızı heç olmasa,
yarıya endirib, bərabərində daha çox tərəvəz və salat qəbul etməyi təcrübə edə bilərsiniz.
*Sevdiyiniz yeməklərdən məhrum qalmayın, çox sərt diet proqramları tətbiq etməyin. Məqsədiniz qısa müddətdə bir dəyişmə olmamalı ki, həyat tərzi dəyişikliyini mənimsəyə biləsiniz.
FUAD




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
16.11.2018
Sanqaçal qəsəbə sakinləri ilə növbəti səyyar görüş keçirilib
16.11.2018
Sahil Babayev Şəmkirdə 5 rayonun sakinləri ilə görüşüb
16.11.2018
Birinci qrup ilkin əlillik təyin olunanların sayında azalma 75,8 faizə çatıb
16.11.2018
“Bakı Metropoliteni” işçi axtarır
15.11.2018
110 şəhid hərbi qulluqçu üzrə 135 vərəsəyə birdəfəlik ödəmənin verilməsinə dair qərar qəbul olundu

Şərh əlavə olunmayıb



    ,    
Namiq Əliyev
Tural Tağıyev
Namiq Əliyev
Namiq Əliyev
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 10489

1 “Xaricdə təhsilimi davam etdirsəm, psixologiya sahəsini seçəcəyəm”
2 Azərbaycan turizmi Yunanıstanda təbliğ olunub
3 “Gedir dayanmadan zamanın köçü”
4 “Alstom” BTQ üçün ilk yük lokomotivinin Azərbaycana gətiriləcəyi tarixi açıqladı
5 Almaniyada Naxçıvanla bağlı broşürlər paylanılıb


© Copyright 1999-2013 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Sahib Zeynalov 15/31
Tel/Fax.: 441-39-97, Tel: 449-55-46
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info