Bu meyvələri yeyin və arıqlayın
Tarix: 10.07.2015 | Saat: 01:48:00 | E-mail | Çapa göndər


Xanımların qorxulu yuxusuna çevrilmiş artıq çəkilər yay aylarında daha dəhşətli görünür. Sellülit, artıq çəki şikayəti olan qadınlar isə daim onlardan qurtulmaqdan ötrü müxtəlif yollara əl atırlar.
Asan çıxış yolu sayılan pəhrizlərdən əlavə meyvələrlə sağlam şəkildə arıqlamaq mümkündür. Milli.Az lent.az-a istinadən sizə həmin meyvələri təqdim edir.
Alça: C və A vitamini, potasium və lif baxımından zəngindir. Yüksək antioksidan tutumuna malikdir və detoks üçün də yararlıdır. Həzmi asanlaşdırır, qəbzlik üçün faydalıdır. Arıqlamaq istəyən xanımlara ara yeməyi üçün bir alternativdir.
Gilas və albalı: Bu meyvələr qana daha gec qarışır və bu da artıq çəkini atmağa kömək edir. Tərkiblərində olan antosiyan sayəsində ağrılara qarşı təsirlidir. Araşdırmalar nəticəsində məlum olub ki, 20 dənə gilas bir aspirin qədər təsirlidir. Tərkiblərində olan antosiyan E və C vitaminlərinə bənzər antioksidan təsiri yaradır.
Qarpız: Vitamin və mineral baxımından zəngindir, antioksidan tutumu yüksəkdir. Xüsusilə potasium və magneziumla zəngindir. Qarpız eyni zamanda xərçəngə qarşı qoruyur. Bağırsaq sistemini qaydaya salır, qəbzliyin qarşısını alır. Bol su tutumu olduğu üçün sellülitin əsas düşmənlərindən biridir.
b>Manqo: Orta ölçülü manqo gün ərzində insana lazım olan C vitamini ehtiyacını ödəyir. Bu xüsusiyyəti ilə yağların yandırılmasında yayın vazkeçilməz meyvələrindən biridir. Yaddaşın güclənməsinə kömək edir. A, C, E vitamini və dəmir mineralı ilə daha zəngindir.
Böyürtkən: Artıq çəkini atmaq üçün çox yararlıdır. Qara tut da bu siyahıya daxildir. 8-10 ədəd böyürtkən 58 kaloridir. Kalsium, dəmir, B1, B2, B3 və C vitamini baxımından zəngindir. Sellülitlərin qarşısını alır.
Ərik: Lif tərkiblidir və arıqlamaq üçün kömək edir. Sellülitin qarşısını almaqda böyük rolu var. 4 ədəd ərik 51 kaloridir. Eyni zamanda xərçəngə qarşı qoruyur. Qəbzliyin isə ən böyük düşməni hesab etmək olar.
Moruq: Ara yeməyi üçün əlverişlidir. Moruqla dolu bir balaca kasa 64 kaloridir. Bütün qırmızı meyvələr aclığın qarşısını alan liflərə sahibdir. Moruqda isə bu liflər daha çoxdur. Kalorisinin az olmağı sellülitlərin qarşısını almağa kömək edir.
Şaftalı: Həzmi asanlaşdırır və metabolizmanı sürətləndirir. Böyrəklərin və öd kisəsinin normal qaydada işləməsinə kömək edir. C, A və B3 vitamini, potasium, folik asit baxımından olduqca zəngindir. Kiçik ölçülü bir şaftalı 38 kaloridir.
Milli.Az




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
26.09.2020
Akif Qurbanov: Payız-qış mövsümündə kəskin respirator virus infeksiyalarına yoluxma arta bilər
26.09.2020
Bəzən kəskin revmatik qızdırma xoreya əlamətləri ilə başlayır
21.09.2020
Ac qarına bir siqaret 10 ədədə bərabərdir – Xərçəngə yaxınlaşdırır
18.09.2020
Tanınmış rusiyalı kardioloq: Təzyiqi salmaq üçün bu 2 məhsuldan imtina edin
14.09.2020
Ortoped-travmatoloq Dr.Müseyib Əhmədov “Koksartroz xəstəliyinin vaxtında müayinəsi nə üçün vacibdir?” sualını cavablandırıb

Şərh əlavə olunmayıb

    ,    
Ağasəf Babayev
Tural RASİMOĞLU
Anar MİRİYEV
Ağasəf Babayev
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 11603

1 Təhsil müddəti ümumi pensiya stajına daxil ediləcək
2 Azərbaycan Turizm Assosiasiyası ekspertlər səviyəsində fəaliyyətini genişləndirir
3 Ac qarına bir siqaret 10 ədədə bərabərdir – Xərçəngə yaxınlaşdırır
4 BDU ölkədə təhsil islahatlarının həyata keçirilməsində önəmli rol oynayır
5 Osloda Nizami Gəncəvi adına həftəsonu məktəbi fəaliyyətə başlayıb


© Copyright 1999-2019 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Xətai rayonu, M.Mehdizadə-5, giriş 2
Tel/Fax.: (+99412) 489 08 53
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info