“Radio və televiziyalar mədəniyyət proqramlarını ticarət maraqlarına uyğun qurur”
Tarix: 11.12.2015 | Saat: 19:47:00 | E-mail | Çapa göndər


Azərbaycanda KİV-lərdə mədəniyyətlə bağlı proqram siyasəti koordinasiya edilməlidir.
Bunu Milli Məclisin Mədəniyyət Komitəsinin sədri Rəfayel Hüseynov komitənin bu gün keçirilən iclasında bildirib.
Onun sözlərinə görə, Azərbaycanda çox sayda radio və televiziyalar var: “Onların hər biri mədəniyyətlə bağlı proqramları, musiqi, ayrı-ayrı şou proqramlarını öz zövqünə, səviyyəsinə, ticarət maraqlarına uyğun şəkildə qurur. Amma burada təbii ki, onların kommersiya fəaliyyəti ilə məşğul olması da nəzərə alınmalıdır. Bunlar da olsun, amma əvvəlcə milli maraqlar nəzərə alınmalıdır”.




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
17.11.2018
Başqa ölkələrdən gələn qaçqınların sosial təminatlardan yararlanması üçün yeni mexanizm yaradılacaq
16.11.2018
“Hüquqi dövlət quruculuğunda məhkəmə-KİV münasibətlərinin inkişafı vacibdir”
16.11.2018
Azərbaycan Gənclərinin VIII Forumu keçirilib
16.11.2018
Dərman vasitələrinin qanunsuz dövriyyəsi ilə əlaqədar başlanmış cinayət işi məhkəməyə göndərilib
16.11.2018
Dövlət Miqrasiya Xidmətinin fəaliyyətində yeniliklər tətbiq olunur

Şərh əlavə olunmayıb



    ,    
Namiq Əliyev
Tural Tağıyev
Namiq Əliyev
Namiq Əliyev
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 10491

1 “Xaricdə təhsilimi davam etdirsəm, psixologiya sahəsini seçəcəyəm”
2 Azərbaycan turizmi Yunanıstanda təbliğ olunub
3 Davamli dil siyasəti dövlətin əsas prioritet istiqaməti kimi
4 “Gedir dayanmadan zamanın köçü”
5 Almaniyada Naxçıvanla bağlı broşürlər paylanılıb


© Copyright 1999-2013 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Sahib Zeynalov 15/31
Tel/Fax.: 441-39-97, Tel: 449-55-46
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info