“Müasir təhsildə intellektual oyunlar şagirdlərdə biliklərin qavranmasında stimul yaradır”
Tarix: 12.11.2018 | Saat: 15:01:00 | E-mail | Çapa göndər


Müasir təhsilin tərkibi dərsə olan bir sıra tələbləri dəyişdirir. Söhbət məşğələlərin rasional təşkil edilməsindən, əmək və istirahətin düzgün növbələşdirilməsindən və dərsdə müxtəlif pedaqoji metodların tətbiqindən gedir. Bu gün qloballaşan dünyada elmi-texniki tərəqqinin inkişafı və innovativ yenilikləri şagirdlərə vaxtında və əyani çatdırmaq üçün sinifdənxaric və məktəbdənkənar tədbirlərin, xüsusən də, qeyri-standart dərslərin təşkili zərurət yaradır.
Biz, Respublika Uşaq Gənclər İnkişaf Mərkəzi olaraq təhsil ocaqlarında məktəbdənkənar dərnəklər sayəsində şagirdləri, maraqlarına uyğun olan dərnəklərə cəlb edirik. Məqsədimiz şagirdlərin bilik və bacarıqlarını təkminləşdirmək, onları vətənpərvər ruhda özünəinamlı şəxsiyyət kimi yetişdirməkdir. Tədris etdiyim “Gənc-diyarşünas” dərnəyinin üzvləri olan şagirdlər tətbiq etdiyim intellektual oyunlar formalı dərslərdə həvəslə iştirak edirlər. Bu formada olan dərslər, ən dəcəl və gec qavrayan şagirdlər üçün maraq dairəsinin genişlənməsi, bilik və bacarıqlarının üzə çıxmasına kömək olur. Məktəbdən fərqli olaraq, ”Gənc-diyarşünas” dərnəyində mövzularımız müxtəlif və rəngarəngliyinə, məqsədinə, təşkilinə, keçirilmə metodikasına görə qeyri-adi dərslərdir, ciddi strukturu müəyyən iş rejimi olan gündəlik tədris məşğələlərinə nisbətən şagirdlərin daha çox xoşuna gəlir. Məhz buna görə dərnəyimizdə qeyri-standart dərslərdən istifadə edirik. Müasir dərs planının məqsədləri, məzmunu, təşkilati-metodiki tərəfi, şagirdlərin fəallıq səviyyəsi, strukturu və tempi ilə fərqlənir. Əsasən, dərslərdə praktiki işlərdən istifadə olunaraq, qeyri-ənənəvi dərs növlərini daxil edirik. Bunlardan dərs-layihə, tədqiqat tipli dərs, dərs-seminar, dərs ekskursiya, nitq inkişafı, dərs-intellektual oyunlardan istifadə edirəm. Şagirdlər layihə üzrə işləməklə gələcəkdə görəcəkləri işin planını tərtib etmiş olurlar. Muzeylərə, tarixi abidələrə ekuskursiya, həmçinin onlara maraqlı olur, dərs zamanı keçilən mövzularla əyani tanış olurlar. Nitq inkişafı və seminar dərslər şagirdlərə fikirlərini sərbəst ifadə etməyə, gələcəyə şəxsiyyət kimi formalaşmasına kömək olur. Qeyd etdiyim kimi, müasir təhsildə qeyri-standart, intellektual oyunlar formalı dərslər şagirdlərə bilgilərin qavranmasında stimul yaradır.
Dürdanə Məmmədova
Təhsil Nazirliyi Respublika Uşaq Gənclər İnkişaf Mərkəzi “Gənc-diyarşünas” dərnəyinin rəhbəri




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
16.06.2019
Bu gün 32 mindən çox şagird buraxılış imtahanı verəcək
16.06.2019
Peşəyönümlü siniflərin yaradılması üçün hazırlıq işləri görülür
14.06.2019
Azərbaycanın tarixi yaşının 2 milyon il olduğu sübut olundu
14.06.2019
Bakı Atatürk Liseyində məzun günü münasibəti ilə tədbir keçirilib
14.06.2019
Cəfər Cəfərov: “Müstəqil Azərbaycan ulu öndər Heydər Əliyevin şah əsəridir”

Şərh əlavə olunmayıb

    ,    
Namiq Əliyev
Fuad HÜSEYNZADƏ
Esmira Məmmədova
Namiq Əliyev
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 10805

1 Naxçıvanda “Cavidşünaslıq” oncildliyinin təqdimatı olub
2 Rufiz Qonaqov: Xəzəryanı ölkələrin xalqları arasında dostluq və əməkdaşlıq platformaları əhəmiyyətlidir
3 “Aa.com.tr”: “2020-ci ilə qədər Azərbaycan qazının Avropa bazarlarına çatması gözlənilir”
4 Ermənilərin təyyarəmizi vurmaq cəhdi uğursuzluqla nəticələnib - VİDEO
5 Çilidə güclü zəlzələ olub


© Copyright 1999-2019 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Xətai rayonu, M.Mehdizadə-5, giriş 2
Tel/Fax.: (+99412) 489 08 53
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info